Schoudertas Meyra

Elegantie ten top!

Schoudertas Meyra is een elegant model waarmee je gezien kan worden. De prachtige ronde vormen maken deze tas tot een elegante verschijning.

Blikvangers zijn de gespen waarmee de schouderband wordt vastgezet. De schouderband is verstelbaar.

Meyra wordt gemaakt van echt leer in diverse prints en combinaties. Laat je persoonlijkheid spreken door de (kleuren)combinaties die je zelf uitkiest.

Meyra is een middelgrote tas. Ze is ongeveer 30 cm breed, 20 cm hoog (in het midden op het laagste punt) en 6 cm dik.

De prijzen variëren afhankelijk van de uitvoering en het gekozen leer, maar beginnen bij €195.

Schoudertas Meyra in slangenprint  - €195

Maak een statement met deze Meyra!

De midden panelen zijn gemaakt van een prachtige lap leer met slangenprint in blauwtinten. Voor de zijpanelen en overige leren accenten is gebruik gemaakt van boterzacht donkerblauw leer met een mooie matte glans.

De schouderband is verstelbaar middels de twee vintage gespen in zilverkleur. Hoe gaaf zijn die?!

De tas sluit bovenaan met een rits. Binnenin is ook een ritsvak en een insteekvak, zodat je je spullen mooi kunt organiseren. Het ritsvak heeft een handgemaakt ritstrekkertje met kraaltjes.

Deze prachtige one-of-a-kind tas wordt geleverd met bijpassende bloemvormige tashanger, sleutelhanger en credit card mapje. Zo heb je een mooie set waarmee je voor de dag kan komen.

Wil jij de nieuwe eigenaresse zijn van deze unieke tas? Neem dan even contact op met Karin.

Schoudertas Meyra in Western stijl  - €225

Deze Meyra is gemaakt voor stoere vrouwen die houden van de Western stijl. Ben jij dat misschien???

Bij deze tas is gebruik gemaakt van echte koeienvacht op de voor- en achterkant. Dit is gecombineerd met kastanjebruin leer met een mat oppervlak.

De blikvanger op deze tas is de sluiting met bronskleurige gesp op de voorkant. Als je goed kijkt zie je dat de gesp een indianen motief heeft.

Om de Western stijl verder door te voeren is er een tashanger gemaakt met een kwast, een kralensnoer en een bosje met echte veertjes!

En kijk eens binnenin de tas: daar vind je niet alleen een ritsvak met leren omranding, maar ook een leren insteekvak met ingebrand motief van een koe! Geweldig toch?!

De verstelbare schouderband met geweven motief en leren eindstukken complementeren de tas. De band is lang genoeg om deze tas ook als cross body te kunnen dragen.

Ook deze tas wordt geleverd met een bijpassende sleutelhanger en credit card hoesje.